vineri, 24 iunie 2016

Încheierea unui timp școlar pregătitor


Alegerile ne-au adus aici. În cerc.
A fost un timp plin, cu trăiri de tot felul, cu așezări în noi și în lumea în care trăim.
Am experimentat împreună și a fost bine.
Am crescut cu toții și știm că etapa aceasta din viață ne-a ajutat să ne îndreptăm mai buni spre următoarea.
Mulțumesc prunciilor noștri că ne-au ajutat să ne limpezim și să călătorim împreună spre un teren mai bun, mai sănătos și mai adînc al ființelor noastre.
























Am cîntat, am prezentat povestea stejarului pitic și a prietenilor lui Tricotici și Bruni, am fost în căutarea unor comori, am animat cu voie bună, ne-am premiat și am servit un tort de înghețată împreună. Afară era furtună dar în sufletele noastre a fost mare bucurie!
 Lucrăm la un filmuleț cu momentele cele mai importante:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu