vineri, 18 august 2017

o saptamana intensa cu miros de prunc proaspat si parfum de tuberoze

am ajuns
in fiecare an
de cand locuim in zona Barsei
sa participam la festivalurile
organizate in diferite sate din Transilvania

asa m-au prins insa
zilele acestea
de asa zis festival
intr-un dans de mirosuri calde
dulci
culori
si emotii
multe... multe...


se pare ca
festivalul
s-a desfasurat mai mult acasa
si m-am bucurat mult
tare mult
negraite sunt cuvintele
imensa bucuria
fara respir trairea
cand primesti un inger
cu miros de tuberoze
si de paine coapta

sunt plina de gratitudine
am simtit insotire
de la voi,
de la cei din jurul meu
de sus
de la Domnul nostru!
in tot parcursul...
stiu ca multi s-au rugat
sa fie bine
sa duc la indeplinire cu bine
aceasta misiune!
Multumesc tuturor aici
daca nu am apucat sa o fac personal
si in numele ei,
pentru toata sustinerea
de orice fel
simtite in acest timp!



Simt ca in Cuibul nostru
a venit cu adevarat o mare
Binecuvantare!

Sper sa putem
fiecare in parte
sa impartim
~flori~
~paine~
din gradina ~propriei case~
din ~casa inimii~
pentru toti cei care ne calca pragul
~Interior~

Cu mult drag!

2 comentarii: