miercuri, 23 mai 2012

colt

colt sau colt de rai si vise
nu am descoperit nimic, nu am gasit comoara :)
viata asta sau cealalta e despre cum traim
nu e nimic nici aici si nici dincolo....e despre cum traim ce traim
nu exista abis, neant...poate valoare / non valoare
..restu e cernut prin gaurele
nu simt nevoia sa definesc ceva
unii ar zice poate ca sunt prea trista...prea
simt ca trebuie sa dau contur, nu ochilor ci privirii
s-au agatat bine dar ii puteti gasi aici
azi sunt cucerita de "It's better to help people than garden gnomes." - Amelie
aici am pus bratara
am in minte ciudate combinatii de culori
pe unele le-am prins in creatie altele inca zboara prin gand
strajer la intare
putin smoothie de banana, patrunjel si capsuni
mi-ar placea asa un colier de la didi
prima floare
brosa e aici


Un comentariu:

  1. ramin fascinata de tot ce citesc si plinsul nebun ma face sa zbor sper vesnicie

    RăspundețiȘtergere