marți, 9 octombrie 2012

tandem in cautarea fericirii

hugo: nu mami:( , nu te mai supara:(, ca nu mai suntem fericiti:(!!!
tot el: mami, tati o sa vina?o sa vina cu toata fericirea?
alta: mami eu iubesc eeenorm!
cu roscove si gangureli
gasesc in jur o lume incordata si plina de furie
soarele o fi de vina ca a ars prea tare
furie care se da mai departe
se imprastie
se daruie
am iesit putin din barlog
aparent cald am intalnit gheata rece si necaz in privire
am trait timp de urcaciune e adevarat
dar a venit si rod bun
de ce sa fim rai? degeaba?
mai clari si mai senini uneori, putem lasa sa curga pace prin noi
unii cauta vinovati pentru nefericirea lor
altii cauta oameni pentru invinovatirea lor
altii cauta pasi pentru clipe mai bune
altii cauta locuri pentru pasi ce duc la seninatate

daca-ti doresti fericirea, traieste-o in fiecare clipa..
vreau sa respir usor
sa nu am noduri in gat cand intalnesc nefericirea
se ia asa de usor....
mai bine sa nu o generam

ruga sf.Francisc pentru trup si simturi:
Doamne, fa din mine unealta Pacii Tale
Acolo unde este ura s-aduc iubire,
Acolo unde este ofensa s-aduc iertare,
Acolo unde este dezbinare s-aduc unire,
Acolo unde este greseala s-aduc adevar,
Acolo unde este neincredere s-aduc credinta,
Acolo unde este disperare s-aduc speranta,
Acolo unde este intuneric s-aduc lumina ta,
Acolo unde este tristete s-aduc bucurie.

O, Stapane, nu te-am cautat atat
Spre a fi consolat... cat pentru a consola,
Spre a fi inteles... cat pentru a intelege,
Spre a fi iubit... cat pentru a iubi.

Deoarece:

Dand... primesti,
Pierzand... gasesti,
Iertand... esti iertat,
Murind... reinvii la viata eterna!

 
natura se transforma
invatam de la ea
e timp de schimbare blanda cu/in noi
chiar daca vin nori, vant...ploi
putina pudra
 invit sa intomnim cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu