sâmbătă, 9 noiembrie 2013

toamnă cu cântec, dulciuri, jucării și desigur natură


am coborât pe un alt nivel de trai
pe un alt ritm
pe un alt mugur de fluier
pe alte delicatese dulci
îmi place să spun că am coborât
nu în sens evolutiv
bomboane învelite în semințe de cânepă
în cumulul zilnic a apărut dorința de a face jucării textile
le-am găndit și le-am dat naștere cu mult ajutor din partea piticilor
sugestiile lor au fost definitorii






cerințele au fost mult mai ridicate
lucrăm la asta cu spor
Rene a modelat prima rochița cu propria ei semnătură

Hugo s-a apucat de fotografiat
prima lui poză este acestea
autoportret
colecționara de papuși și bentițe
mulțumim Claudia
am creat această broșă pentru o mămică tare dragă mie



o să mă limitez iar la natură
deși trăim și noi și ea un dezechilibru
profund
e un fel de toamnă-iarnă-primavară
ne învățăm reciproc să trăim
să fim mai blânzi
cu timpul nostru

e fascinat de sport extrem...așa ne zice și îl credem după avânt!



4 comentarii:

  1. Minunati in felul vostru <3 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:)) Rene un fel de brad de Crăciun, cu broșă Mia de la Bo3mia și fundița de la ursu Puku, dar mai are muuulte pe sub jachetă:))! Le vrea pe toate deodata!

      Ștergere
    2. O inteleg perfect! nu degeaba sunt matusica ei ;))

      Ștergere
  2. Cata frumusete! Emi, faci cele mai frumoase si pline de drag lucrusoare!
    Iar ai tai prichindei sunt tot mai frumosi si creativi! *o mare, mare imbratisare pentru toti*

    RăspundețiȘtergere