marți, 29 iulie 2014

iulie cu ale ei sau rîsul-plînsul


cea de toate zilele...
am citit de curînd un articol
acesta
m-a determinat să vă împărtășesc
fața mai nevăzută
a vieții mele și a blogului meu
luna asta a fost și încă este plină de trăiri
nu chiar la locul lor
pentru mine și familia mea
unele chiar ciudate
rău
dacă v-aș povesti de ele în amănut
nu m-ați crede
sau ați spune în cor 
că e tare ciudat
sau anormal
ce spun
sau de ce cred eu că e așa
sau de ce las să se întîmple asta

plimbare prin Prăpăstiile Zărneștilor
izvorul din Piatra Craiului

cu sau fără acordul unor bine intenționate persoane
tangențiale din viața mea
vecina de la parter
femeia de la poștă
mama soțului
doamna din biserică cu bomboanele de ciocolată mereu pregătite pentru copiii mei....!!
.
.
și nu în ultimul rînd
cățelul de la 2
după care mătur de 4 ani
ca să nu îmi aduc părul lui în casă
.
.

încurajare am primit
de la cei care mă cunosc mai puțin
cărora
nu le mai explic
povestesc
interpretez
sau să mă plîng de trăirile mele
găsiți aici
rău mă dor ochii mă dor...a se asculta melodia de mai jos!
viața mea se petrece sub picioarele mele
recunosc
port și fustă uneori

cum ar spune Moga - sub barba mea:))
nu vreau să mai spun
nici că viața bate filmul
nici că ”oficial de bine” îmi merge bine
nici că vocea mea e vocea ta - voltaj
nici că am descoperit universul unde trăiește micul prinț
nici că ploile sunt mai calde decît vara în sine

decît:
ruga mea-i tăcerea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu