vineri, 22 aprilie 2016

Sunt în Viață



găsesc în cuvintele
acestui cîntec
adunate
trăiri
naturale
firești
”Sunt în viaţă
Mmm, mmm
Am aripi să zbor
Oh, oh, sunt în viaţă, da
Când mă chemi
Când te aud respirând
Am aripi să zbor
Simt că sunt în viaţă
Când te uiţi la mine
Pot atinge cerul
Ştiu că sunt în viaţă
Când binecuvintezi ziua
Mă pierd
Toate grijile dispar
Mă bucur că sunt în viaţă
Tu mi-ai aruncat inima în aer
Copleşindu-mă cu dragoste
Făcându-mă o femeie aflată deasupra norilor
Nu am putut să mă ridic mai mult
Spiritul meu îşi ia zborul
Pentru că sunt în viaţă
Când mă chemi
Când te aud respirând
Am aripi să zbor
Simt că sunt în viaţă
Când ajungi la mine
Spiritele se înalţă
Dumnezeu ştie că
Că voi fi acea persoană
Stând la bine şi la greu
Şi de-abia a început
Nu pot aştepta tot restul vieţii mele!
Când mă chemi
Când ajungi la mine
Am aripi să zbor
Simt că...
Când binecuvintezi ziua
Mă pierd
Toate grijile dispar
Ştiu că sunt în viaţă
Am aripi să zbor
Dumnezeu ştie că sunt în viaţă”




 

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu