sâmbătă, 2 iulie 2016

amintiri, aniversări, însoțiri

 trăim pe orizontală
 e totul numai cîmpie?
prilej sau ispită
ridicăm puțin privirea?
către ce ne ducem?
cu cine alături?
să ne așezăm
să ne ascultăm
oare nu suntem singuri?
Să fi ocrotit și binecuvîntat fr. Ioan iar rozariul să îți aducă încredere și însoțire! (și să îți amintească de noi)
cine să ne ajute?
familia?
părinții?
frații?
profesorii?
pe 29 iunie ne-am amintit de sf. Petru și Paul
mi-am amintit totodată și că:
- acum 20 de ani
am avut bucuria 
să ating Ceahlăul, spre vf Toaca
să cunosc oameni deosebiți
- după doi ani
să însoțesc pe ultimul drum un coleg,
un prieten
o fiiță care s-a pierdut pe cale
prin condamnarea la libertate
în singurătate
prin lipsa încrederii în sine,
în ceea ce purtăm în noi

- anul acesta m-am bucurat din nou
pentru că este o zi deosebită pentru
multe ființe
care
și-au oferit viața
în mîinile stăpînului lor
pe viață
azi
din nou
cer rugă
pentru noi toți:
Domnul să ducă la îndeplinirea vestea cea bună care a început în noi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu