miercuri, 5 noiembrie 2014

prima zi de gradiniță la grupa Waldorf Rașnov

aș putea intitula totul
FIRESC

cît am stat în compania pruncilor
am prins aripi
era așa o lumină și o stare
ce am crezut că zbor

fiecare cu halatul lui
practic hăinuța lui de joacă/lucru
asta imi place mult
pentru că totul e lin
uniform


culorile sunt calde
ușoare
materialele cu care se joacă
sunt lemnul, lana și multe roade aduse din natura
culese de ei
prelucrate apoi
înșirate

aș povesti pagini despre atmosfera din interior
despre marele cîntec (lin și suav care adună puii și îi pune în mișcare, sau îi captează spre noi explorări)
despre basme
despre parfumul picăturii
despre lucrurile/jocurile ce se desfășoară în cerc
despre mare îmbrățișare(imaginea educatoarei - o cloșcă cu puii sub aripi)
...și cîte și mai cîte
o să îmi fac un obicei
în a împărtăși cu voi
tainele din interior
despre ARTA de a trăi frumos!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu